Тема виховної роботи закладу:
«Виховання творчої гармонійно розвиненої, соціально-активної і національно свідомої людини».
Метою виховання є становлення морально-духовної, життєво компетентної особистості, яка успішно реалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал.
Виховна мета є спільною для всіх ланок системи виховання і критерієм ефективності виховного процесу.
Виховання ґрунтується на таких принципах:
- принцип гуманістичної орієнтації виховання;
- принцип соціальної адекватності виховання;
- принцип індивідуалізації виховання учнів;
- принцип соціального загартування дітей;
- принцип проектування та конструювання виховного процесу;
- принцип цілісності
Пріоритетні напрямки виховної роботи:
- ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;
- ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей;
- ціннісне ставлення особистості до мистецтва;
- ціннісне ставлення особистості до природи;
- ціннісне ставлення особистості до себе;
- ціннісне ставлення особистості до праці.
Основні завдання виховної роботи закладу
у 2023/2024 навчальному році:
- надання здобувачам освіти базових знань з основ безпеки та формування поведінки правильних безпекових дій в умовах воєнного стану;
- надання психологічної підтримки, забезпечення психолого-педагогічного супроводу емоційно вразливих категорій осіб;
- протидія булінгу, запобігання домашньому насильству, запобігання та протидія торгівлі людьми;
- профілактика шкідливих звичок та девіантної поведінки;
- сприяння розвитку учнівського самоврядування;
- забезпечення взаємодії закладу з усіма соціальними інститутами, дотичними до виховання дітей та учнівської молоді, розширення складу суб’єктів виховання, посилення координації їх зусиль;
- формування патріотичної свідомості;
- розвиток Руху юних миротворців Новобаварського району міста Харкова ;
- формування здатності та вміння протистояти негативним емоціям, стресу, тривозі, почуттю небезпеки;
- сприяння забезпеченню освітньо-культурних потреб дітей, створення умов до їх творчого, інтелектуального , духовного та фізичного розвитку, виявлення і підтримка талановитих та обдарованих дітей;
- забезпечення сприятливих умов для самореалізації особистості відповідно до її інтересів та суспільних вимог;
- посилення ролі сім’ї у вихованні дітей, зміцнення її взаємодії з навчальним закладом.