Блог практичного психолога та соціального педагога
Як підтримати та заспокоїти дитину під час війни
22 лютого 2023 року з 11.00 до 13.30 відбудеться перше заняття-вебсемінар Школи молодого фахівця психол.служби (для тих, хто вже реєструвався). Вся інформація також буде на головній сторінці сайту ХАНО. Для участі у вебсемінарі необхідно перейти за посиланням: https://meet.google.com/egn-yyvz-owr
Реєстрація учасників за посиланням: https://forms.gle/mGBpqbSejPM5jMEc6
Антитютюнова інформаційна кампанія «No Smoking Friendly. Турбота про здоров’я — твій внесок у перемогу України».
Телефон довіри 0 800 500 225
Департаменту освіти Харківської міської ради 764-22-39
Безкоштовні телефони «Гарячі лінії»
Національна дитяча«гаряча лінія»Центру «Ла Страда- Україна»0-800-500-333(для дзвінків з мобільного)
Дзвінки на лінію безкоштовні як зі стаціонарних телефонів на всій території України, так і з мобільних усіх операторів.
Консультують компетентні у дитячих питаннях психологи, юристи та соціальні працівники.
Національна «гаряча лінія»з протидії домашньому насильству (консультації юриста, психолога, соціального педагога)116-123(цілолобово та безкоштовно з мобільних телефонів)0-800-500-225 та 116-111
Єдиний телефонний номер системи надання безоплатної правової допомоги
Зателефонувавши зa номером 0-800-213-103 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів), можна отримати такі послуги:
- інформацію про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини, та установи, які опікуються відповідними питаннями;
- безоплатну правову допомогу дітям, які перебувають у складних життєвих обставинах;
- правові консультації;
- зв 'язатися з усіма центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги; отримати інформацію про їх місцезнаходження, контактні номери телефонів, інші засоби зв 'язку.
Служби підтримки постраждалих осіб:
1) центри соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді;
2) притулки для дітей;
3) центри соціально-психологічної реабілітації дітей;
4) соціально-реабілітаційні центри (дитячі містечка);
5) центри соціально-психологічної допомоги;
6) територіальні центри соціального обслуговування (надання соціальних послуг);
7) інші заклади, установи та організації, які надають соціальні послуги постраждалим особам.
Роль сім’ї на формування особистості дитини
Основні напрями професійної діяльності соціального педагога
Допомагає в адаптації дітей при вступі до школи,переході із одного до іншого ступеня навчального закладу та при випуску з навчального закладу;
Попереджує конфлікти в учнівському колективі, допомагає у вирішенні конфліктних ситуацій на ранній стадії;
Виступає посередником між навчальним закладом та сім’єю, допомагає батькам і вчителям зрозуміти інтереси і потреби дітей;
Виступає посередником між батьками і педагогічним колективом, спонукає батьків до активної участі в житті навчального закладу;
Слідкує за відвідуванням учнями навчального закладу;
Бере участь у педрадах, батьківських зборах та нарадах, що стосуються соціально-педагогічного життя навчального закладу;
Організовує співробітництво з учителями та іншими працівниками навчального
закладу з різних педагогічних проблем ;
Турбота о дітях , які за певних причин не відвідують школу.
Робота з дітьми «групи ризику»
Подолання труднощів, що перешкоджають адаптації учнів.
Вироблення стратегії індивідуального підходу до дітей «групи ризику».
Підвищення психологічної грамотності батьків у вихованні дитини та озброєння їх методами зниження емоційного напруження і методами партнерського спілкування.
Сумісний пошук та реалізація адекватних педагогічних підходів до дітей із труднощами в адаптації
Категорії дітей “групи ризику”
1. Невстигаючі учні
Педагогічно занедбані діти
Діти, що потребують медичної допомоги
Діти із ЗПР, Астеніки
2. Недисципліновані учні
Діти з опозиційною поведінкою
Діти, що перебувають на обліку КМ