Повернутися до звичайного режиму

/Files/images/podlisya/v1.png

Тема виховної роботи закладу у 2024/2025 навчальному році

«Виховання творчої гармонійно розвиненої, соціально-активної і національно свідомої людини».

Метою виховання є становлення морально-духовної, життєво компетентної особистості, яка успішно реалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал.





Виховна мета є спільною для всіх ланок системи виховання і критерієм ефективності виховного процесу.

Виховання ґрунтується на таких принципах:

  • принцип гуманістичної орієнтації виховання;
  • принцип соціальної адекватності виховання;
  • принцип індивідуалізації виховання учнів;
  • принцип соціального загартування дітей;
  • принцип проектування та конструювання виховного процесу;
  • принцип цілісності

Пріоритетні напрямки виховної роботи:

  • ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;
  • ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей;
  • ціннісне ставлення особистості до мистецтва;
  • ціннісне ставлення особистості до природи;
  • ціннісне ставлення особистості до себе;
  • ціннісне ставлення особистості до праці.

Основні завдання виховної роботи закладу
у 2024/2025 навчальному році:

  • формування особистих рис громадян України, національної свідомості та самосвідомості здобувачів освіти;
  • виховання духовної культури особистості;
  • виховання поваги до Конституції, законодавства України, державної символіки;
  • утвердження принципів загальнолюдської моралі на основі відновлення історичної пам’яті;
  • виховання свідомого ставлення до навчання, розвиток пізнавальної активності і культури розумової праці;
  • формування творчої працелюбної особистості, виховання цивілізованого господаря;
  • забезпечення повноцінного фізичного розвитку учнів, охорони та зміцнення здоров'я;
  • формування екологічної культури учнів, гармонії її відносин з природою,
  • посилення уваги до питань морально-етичного виховання, створення системи успішної профілактики у поведінці учнів;
  • організація педагогічно-доцільної системи учнівського самоврядування;
  • забезпечення сприятливих умов для самореалізації особистості відповідно до її інтересів та суспільних вимог;
  • підвищення соціального статусу виховання у системі освіти закладу, зміцнення й розвиток виховних функцій закладу;
  • забезпечення взаємодії закладу з усіма соціальними інститутами , дотичними до виховання дітей та учнівської молоді, розширення складу суб’єктів виховання, посилення координації їхніх зусиль;
  • посилення ролі сім’ї у вихованні дітей, зміцнення її взаємодії з навчальним закладом;
  • розвиток учнівського самоврядування у закладі, використання нових форм реалізації виховного потенціалу дитячого і молодіжного руху;
  • розвиток Руху юних миротворців Новобаварського району міста Харкова;
  • розвиток Євроклубів Новобаварського району міста Харкова;
  • оптимізація змісту і форм виховного процесу;
  • збереження та покращення фізичного, психічного та соціального здоров’я особистості;
  • попередження та локалізація негативних впливів факторів соціального середовища на особистість;
  • формування досвіду гуманістичних відносин на основі засвоєння та реалізації в повсякденному житті етичних норм і гуманної моралі.
  • сприяння забезпеченню освітньо-культурних потреб дітей, створення умов для їх творчого, інтелектуального, духовного та фізичного розвитку, виявлення і підтримки талановитих та обдарованих дітей, організація змістовного дозвілля, вдосконалення виховної роботи та розбудови системи позашкільної освіти.
Кiлькiсть переглядiв: 2367