Тема виховної роботи закладу у 2024/2025 навчальному році
«Виховання творчої гармонійно розвиненої, соціально-активної і національно свідомої людини».
Метою виховання є становлення морально-духовної, життєво компетентної особистості, яка успішно реалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал.
Виховна мета є спільною для всіх ланок системи виховання і критерієм ефективності виховного процесу.
Виховання ґрунтується на таких принципах:
- принцип гуманістичної орієнтації виховання;
- принцип соціальної адекватності виховання;
- принцип індивідуалізації виховання учнів;
- принцип соціального загартування дітей;
- принцип проектування та конструювання виховного процесу;
- принцип цілісності
Пріоритетні напрямки виховної роботи:
- ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;
- ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей;
- ціннісне ставлення особистості до мистецтва;
- ціннісне ставлення особистості до природи;
- ціннісне ставлення особистості до себе;
- ціннісне ставлення особистості до праці.
Основні завдання виховної роботи закладу
у 2024/2025 навчальному році:
- формування особистих рис громадян України, національної свідомості та самосвідомості здобувачів освіти;
- виховання духовної культури особистості;
- виховання поваги до Конституції, законодавства України, державної символіки;
- утвердження принципів загальнолюдської моралі на основі відновлення історичної пам’яті;
- виховання свідомого ставлення до навчання, розвиток пізнавальної активності і культури розумової праці;
- формування творчої працелюбної особистості, виховання цивілізованого господаря;
- забезпечення повноцінного фізичного розвитку учнів, охорони та зміцнення здоров'я;
- формування екологічної культури учнів, гармонії її відносин з природою,
- посилення уваги до питань морально-етичного виховання, створення системи успішної профілактики у поведінці учнів;
- організація педагогічно-доцільної системи учнівського самоврядування;
- забезпечення сприятливих умов для самореалізації особистості відповідно до її інтересів та суспільних вимог;
- підвищення соціального статусу виховання у системі освіти закладу, зміцнення й розвиток виховних функцій закладу;
- забезпечення взаємодії закладу з усіма соціальними інститутами , дотичними до виховання дітей та учнівської молоді, розширення складу суб’єктів виховання, посилення координації їхніх зусиль;
- посилення ролі сім’ї у вихованні дітей, зміцнення її взаємодії з навчальним закладом;
- розвиток учнівського самоврядування у закладі, використання нових форм реалізації виховного потенціалу дитячого і молодіжного руху;
- розвиток Руху юних миротворців Новобаварського району міста Харкова;
- розвиток Євроклубів Новобаварського району міста Харкова;
- оптимізація змісту і форм виховного процесу;
- збереження та покращення фізичного, психічного та соціального здоров’я особистості;
- попередження та локалізація негативних впливів факторів соціального середовища на особистість;
- формування досвіду гуманістичних відносин на основі засвоєння та реалізації в повсякденному житті етичних норм і гуманної моралі.
- сприяння забезпеченню освітньо-культурних потреб дітей, створення умов для їх творчого, інтелектуального, духовного та фізичного розвитку, виявлення і підтримки талановитих та обдарованих дітей, організація змістовного дозвілля, вдосконалення виховної роботи та розбудови системи позашкільної освіти.