Соціальний педагог:
Дудецький Сергій Олександрович
Соціальний педагог у школі:
- створює сприятливі умови у мікросоціумі для розвитку здібностей та реалізації можливостей кожної дитини;
- забезпечує формування власних цінностей та громадянської позиції в учнів;
- попереджує та локалізує негативні впливи соціального середовища на особистість;
- здійснює соціальний патронаж малозабезпечених, багатодітних, неповних сімей тощо.
- проводить інформаційно-просвітницьку роботу з учнями на педагогічну, психологічну, політичну тематику;
- проводить соціально-профілактичну роботу з дітьми схильними до девіантної поведінки;
- здійснює посередництво між особистістю і освітнім установою, сім’єю, середовищем, органами влади;
- вивчає психолого-педагогічні особливостей дітей та їх оточення, умов життя; виявляє інтереси й потреби, труднощі й проблеми школярів, відхилення у поведінці та надає соціальну допомогу і підтримку учням, які навчаються у школі.
Напрямки роботи:
- здійснює соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей з метою попередження безпритульності, бездоглядності та випадків усіх форм домашнього насильства над дітьми;
- приймає участь в організації безкоштовного харчування учнів з малозабезпечених родин та учнів інших пільгових категорій;
- бере участь у виховній роботі з питань профілактики появи негативних форм поведінки у неповнолітніх (паління, алкоголізму, наркоманії; дитячої злочинності тощо), пропаганди здорового способу життя, статевого виховання молоді;
- проводить просвітницьку роботу з батьками або особами, що їх замінюють (індивідуальні бесіди, виступи на батьківських зборах);
- є посередником між школою, сім'єю, державними установами по захисту прав дітей та громадськістю; бере участь в організації їх взаємодії з метою створення умов для нормального розвитку дітей і підлітків.
Графік роботи соціального педагога
Графік консультацій соціального педагога
Графік проведення опитування за напівпроективною методикою «Ситуація»
Графік проведення опитування OLWEUS
РЕКОМЕНДАЦІЇ ТА ПОРАДИ
Рекомендації для батьків дітей з ООП
Як підтримати та заспокоїти дитину під час війни
Поради соціального педагога вчителям щодо встановлення довіри між проблемним підлітком і класним керівником
Рекомендації та поради батькам
Про правила безпеки в Інтернеті!
10 правил безпечного користування інтернетом
1. Використовуйте надійний пароль - комбінуйте букви, цифри та інші символи.
2. Не вірте всьому, що читаєте - завжди перевіряйте достовірність джерела.
3. Не викладайте особисту інформацію про себе, своїх рідних, друзів і знайомих в Інтернеті.
4. Не ховайтеся за анонімністю екрану комп'ютера. Не кажіть того, що не могли б сказати людині в обличчя.
5. Подумайте двічі, перш ніж поширити будь-яку інформацію. Як і в житті, потрібно думати про наслідки того, що говориш.
6. Не поширюйте в Інтернеті контент незаконного або непристойного змісту.
7. Переконайтеся, що ваш профіль у соціальній мережі закритий від сторонніх (перевірте налаштування безпеки).
8. Додавайте "у друзі" тільки тих, кого дійсно знаєте: навіть якщо це друзі ваших друзів, але особисто ви не знайомі, краще зайвий раз перестрахуватися.
9. Вашим друзям слід питати вашого дозволу, перш ніж завантажувати фотографії з вами або позначати вас на фотографіях в соціальних мережах. Не бійтеся сказати їм про це, і самі теж дотримуйтесь цього правила.
10. Не переходьте за посиланнями, прикріпленим в імейл-повідомленнях – безпечніше вводити адресу в рядок браузера самому.
Профілактичний захід до Дня безпечного Інтернету