Державна атестація

Державна атестація

Харківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 162

Харківської міської ради Харківської області

На підставі наказу управління освіти адміністрації Жовтневого району Харківської міської ради від 13.01.2016 № 09 «Про проведення державної атестації Харківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 162 Харківської міської ради Харківської області», з метою забезпечення державного контролю за діяльністю навчальних закладів та планового проведення державної атестації з 21.03.2016 по 08.04.2016 проводиться атестаційна експертиза Харківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 162 Харківської міської ради Харківської області.

21.03.2016 о 17.00 відбудеться відкрита публічна презентація діяльності Харківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 162 Харківської міської ради Харківської області та заслуховування інформації управління освітою щодо створення умов для забезпечення функціонування навчального закладу.

Атестаційна комісія здійснює атестаційну експертизу діяльності навчального закладу за такими напрямами (питаннями):

1) відповідність документації, у тому числі фінансової, вимогам законодавства;

2) створення умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами, в тому числі дітей – інвалідів;

3) забезпечення якості загальної середньої освіти (порівняльний аналіз результатів зовнішнього та внутрішнього моніторингу результатів навчальних досягнень учнів (вихованців); порівняння результатів незалежного оцінювання випускників 11-х класів із результатами їх навчальних досягнень (за 3 останні роки));

4) дієвість внутрішнього моніторингу навчальних досягнень (розвитку) учнів;

5) організація роботи щодо професійного розвитку педагогічних працівників;

6) наявність бібліотеки та/або використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховному процесі;

7) загальний стан території, будівель та приміщень навчального закладу;

8) створення безпечних умов для учасників навчально-виховного процесу;

9) забезпечення соціально-психологічного супроводу учнів;

10) створення умов для задоволення потреб учнів (вихованців) у різних формах позаурочної навчально-виховної роботи;

11) забезпечення якості управлінської діяльності (наявність (дієвість) внутрішнього контролю за організацією навчально-виховного процесу; стан усунення порушень вимог законодавства і недоліків у роботі, виявлених під час попередніх заходів контролю; відкритість і публічність у діяльності навчального закладу);

12) роль навчального закладу у житті територіальної громади та його суспільна оцінка батьківською громадськістю, громадськими об’єднаннями.

Кiлькiсть переглядiв: 112