Повернутися до звичайного режиму

/Files/images/podlisya/v1.png

Тема виховної роботи закладу:

«Виховання творчої гармонійно розвиненої, соціально-активної і національно свідомої людини».

Метою виховання є становлення морально-духовної, життєво компетентної особистості, яка успішно реалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал.


Виховна мета є спільною для всіх ланок системи виховання і критерієм ефективності виховного процесу.

Виховання ґрунтується на таких принципах:

  • принцип гуманістичної орієнтації виховання;
  • принцип соціальної адекватності виховання;
  • принцип індивідуалізації виховання учнів;
  • принцип соціального загартування дітей;
  • принцип проектування та конструювання виховного процесу;
  • принцип цілісності

Пріоритетні напрямки виховної роботи:

  • ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;
  • ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей;
  • ціннісне ставлення особистості до мистецтва;
  • ціннісне ставлення особистості до природи;
  • ціннісне ставлення особистості до себе;
  • ціннісне ставлення особистості до праці.

Основні завдання виховної роботи закладу
у 2023/2024 навчальному році:

  • надання здобувачам освіти базових знань з основ безпеки та формування поведінки правильних безпекових дій в умовах воєнного стану;
  • надання психологічної підтримки, забезпечення психолого-педагогічного супроводу емоційно вразливих категорій осіб;
  • протидія булінгу, запобігання домашньому насильству, запобігання та протидія торгівлі людьми;
  • профілактика шкідливих звичок та девіантної поведінки;
  • сприяння розвитку учнівського самоврядування;
  • забезпечення взаємодії закладу з усіма соціальними інститутами, дотичними до виховання дітей та учнівської молоді, розширення складу суб’єктів виховання, посилення координації їх зусиль;
  • формування патріотичної свідомості;
  • розвиток Руху юних миротворців Новобаварського району міста Харкова ;
  • формування здатності та вміння протистояти негативним емоціям, стресу, тривозі, почуттю небезпеки;
  • сприяння забезпеченню освітньо-культурних потреб дітей, створення умов до їх творчого, інтелектуального , духовного та фізичного розвитку, виявлення і підтримка талановитих та обдарованих дітей;
  • забезпечення сприятливих умов для самореалізації особистості відповідно до її інтересів та суспільних вимог;
  • посилення ролі сім’ї у вихованні дітей, зміцнення її взаємодії з навчальним закладом.
Кiлькiсть переглядiв: 1987